menu

Badanie poziomu satysfakcji pacjenta

2015-11-09 09:26:41 (ost. akt: 2015-11-09 09:52:55)

Narodowy Fundusz Zdrowia od dnia 5 listopada br. prowadzi pilotażowe badanie poziomu satysfakcji pacjenta. Ankieta skierowana jest do pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Analiza uzyskanych informacji umożliwi opracowanie takich rozwiązań, które usprawnią funkcjonowanie organizacji udzielania świadczeń. W ramach pilotażu przez trzy tygodnie (do dnia 30 listopada br.) ankieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej Funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów w siedzibach Oddziałów Wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.


Ankieta dostępna jest pod linkiem:
http://ankiety.nfz.gov.pl/index.php/377824